Vorige Goud = Energie. De balans tussen werk en privé.
Volgende Goud = Ontwikkeling. Naar de volgende stap.

Goud = Energie. Impact maken op de klantbeleving

Lusiana Jansen, Digital Platform Specialist, vertelt waarom zij voor Essent heeft gekozen en neemt ons mee in de impact die ze heeft.

Lees meer

''Werken aan verbeteringen waarbij je ziet dat de klant er blij van wordt.''

Direct impact

Bij Essent heb je direct impact op klanten. Een van de redenen voor Lusiana om voor Essent te kiezen was de cultuur waarbij de klant voorop staat. ‘’De cultuur van Essent sprak mij erg aan. Een ambitieuze marktleider en collega’s die erg behulpzaam en gezellig zijn. Samen gaan we tot het uiterste voor de klant’’. Bij Essent krijgt ze veel verantwoordelijkheid, ruimte voor continue ontwikkeling en kan ze écht impact maken. ‘’Daar krijg ik de meeste energie van. Werken aan verbeteringen waarbij je ziet dat de klant er blij van wordt. En dat is, na een langer traject van uitzoeken, testen en verbeteren, uiteindelijk een kwestie van één druk op de knop. Dat geeft een kick. Met die druk op de knop heb ik als digital specialist impact op miljoenen klanten’’.

De rol van Lusiana is een brug tussen de klant en Essent. Ze legt het uit. ‘’Als Digital specialist binnen operations zorg je ervoor dat we de juiste tools ontwikkelen en inzetten daar waar de klant het verwacht of nodig heeft. Daarnaast is er ruimte om zelf met verbeterinitiatieven te komen voor onze klanten en deze uit te proberen’’.