Visitekaartje richting
onze klanten

Essent heeft ruim 2,5 miljoen klanten. Zij zoeken contact met ons via telefoon, e-mail en chat en hebben vragen over de energiemarkt, hun energiecontract of energierekening. Daarnaast helpen we met het geven van advies over het terugdringen van het energieverbruik en het verduurzamen van hun woning of bedrijf. Onze klantadviseurs staan voor onze klanten klaar vanuit een van onze eigen callcenters op ons hoofdkantoor in Den Bosch en kantoor in Zwolle. Onze klantadviseurs gaan voor tevreden klanten van Essent en energiedirect. Juist in deze turbulente tijden in de energiewereld. 

Wij gaan voor de beste klantenservice

Wij zetten de klant voorop. Als klantadviseur heb jij dagelijks direct contact met nieuwe en bestaande klanten en wil je hen zo goed mogelijk van dienst zijn: vragen adequaat beantwoorden, adviseren over mogelijkheden voor wat betreft een energiecontract en energiebesparende oplossingen en soms gewoon een luisterend oor bieden. Je hebt een vlotte babbel, kunt goed luisteren, bent commercieel en het allerbelangrijkste: je doet alles om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Samen met een divers team aan fijne collega's ga je ervoor. Wat je ervoor terugkrijgt zijn onder andere een goed salaris en flexibele werktijden waarbij je ook nog eens helemaal zelf bepaalt waar je wilt werkt - dat kan dus ook vanuit huis! Daarnaast kun je diverse gratis trainingen en cursussen volgen, bijvoorbeeld op het gebied van klantcommunicatie.

Ga jij ervoor? Essent is altijd op zoek naar goede klantadviseurs, zowel studenten, starters als ervaren professionals voor onze inhouse callcenters in Zwolle en Den Bosch. Afhankelijk van je werkervaring, is het mogelijk dat je niet direct bij Essent op contract komt en werk je de eerste periode op uitzendcontact via YoungCapital of Susa.

Onze klantadviseurs vertellen