Visitekaartje richting
onze klanten

Essent heeft ruim 2,5 miljoen klanten. Klanten met allerlei vragen en opmerkingen. Onze klantadviseurs staan voor hen klaar in een van onze eigen inhouse callcenters. Wij willen de beste zijn en blijven. Daarom gaan onze sales professionals elke dag op pad om nieuwe klanten te adviseren en te informeren over de producten, diensten en voordelen van Essent en energiedirect.nl.

Wij gaan voor de beste klantenservice

Wij zetten de klant voorop. Als klantadviseur heb jij dagelijks direct contact met nieuwe en bestaande klanten en wil hen zo goed mogelijk van dienst zijn: vragen adequaat beantwoorden, adviseren over nieuwe contractmogelijkheden en energiebesparende oplossingen en soms gewoon een luisterend oor. Je bent een vlotte babbel, kunt goed luisteren, bent commercieel en je wilt klanten helpen. Ben jij dit? Essent is altijd op zoek naar goede klantadviseurs, zowel starters als ervaren professionals voor onze inhouse callcenters in Zwolle en Den Bosch. Neem voor meer informatie contact op onze partners Adecco en Young Capital


Sales professionals

Elke dag werken onze sales professionals aan het werven van nieuwe Essent klanten die we kennis laten maken met de mogelijkheden die Essent biedt. En wat is leuker en uitdagender dan werken bij de marktleider in de energiemarkt? Dit doen we door bij mensen thuis langs te gaan en hen te adviseren op het gebied van hun energiecontract en energiebesparende oplossingen. Daarnaast benaderen we ook telefonisch nieuwe klanten om hen te informeren over de aantrekkelijke mogelijkheden die Essent en energiedirect.nl bieden. Wij werken met echte sales toppers: sales talenten in de dop die bij ons kunnen uitgroeien tot sales professionals én ervaren sales specialisten die toe zijn aan een nieuwe uitdaging. Interesse? Kijk dan wat onze sales partners jou kunnen bieden! Wil je groeien en ontwikkelen, kijk dan bij Hof. Heb je ervaring en wil je voor jezelf als sales topper aan de slag, kijk dan bij Improvers.  

"Voor de klant proberen we steeds helderder te zijn in onze communicatie"

Lees het verhaal